Some questions

Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? - Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - Tror på att man kan bli attraherad.. Inte kärlek. Den kommer med tiden
Hur många har du varit kär i? - Jag kan räkna dom på en hand

Tio frågor om dig själv
Namn? - Elin
När fyller du år? - 15 mars
Några piercingar? - Ja en tungpiercing! :)
vad har du på dig just nu? - Kläder ;D
Vilken årstid är bäst? - hm våren? :)
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Jag vaknar upp bredvid någon jag tycker om!
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Att jag är så finurlig
Vad är du bra på? - Allt? :D haha
Vem älskar du mest på denna jorden? - Mina vänner, min familj, min pojkvän... :P svårt att välja
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Med Emil... Eller Therese hon kan oxå vara gosig ;D hahahaha

5 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? - Katarina, Therese och Amanda.
Vem är den roligaste av dina vänner? - Kan inte välja :o
Vem är snyggast av dina vänner? - My beautiful girls!
Vem är den du helst har filmkväll med? - Katarina.. vi har samma smak vad det gäller film :)
Vem av dina vänner är mest "evil"? - therese hahah :) men I love her anyway!

10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - Båda
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - japp
Vem är farligast i din familj? - jag :D
Vem ser roligast ut i din familj? - ehm...??
Vem är coolast? - Jag? :D
Har ni något husdjur? - vovven Bamse, katterna Felix och Gossan och kaninen Bulten
Vem har du mest gemensamt med? - Har likadan humor som Thomas iaf!
Vem står för underhållningen? - Jag och Thomas
Vem sover du oftast med? - Antingen med Emil, med mig själv eller så ligger Bamse i fotändan
Roligaste kvällen med familjen? - finns många!

10 frågor om idag
Vad har du gjort idag? - Shoppat med pappa i birsta :)
Vad ska du göra nu? - Äta en macka och kolla på film!
Har du gjort något dåligt idag? - Nej!
Vad har du ätit idag? -  Frukost
Har du duschat idag? - Nej igår
Är du trött nu? - Ja som en jävla gnu
Vad händer i morgon ? - Begravning och sedan dra till Emil
Går du i skolan? - ja folkhögskola
Har du varit i skolan idag? - Nej var ledig :)


ANNAT
Hur mår du just nu?  Trött och hungrig
Har du piercat dig? Ja nåra år sen
Är du hungrig nu? - JA SA JAG JU!
Vad är klockan nu just nu? - 12.10
Vilka sidor är du inne på nu? Fejjan

TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? - Palme
Vem ringde du senast?  - Alexandra
Vem sms:a till dig senast? - Alexandra
Vem sms:a du till senast?  - Alexandra

FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din mamma? - Träffade henne i tis!
Hur länge sen var det du träffa din pappa? -  Nåra min sen

ÖVRIGT
Gillar du punk? - Jag är en allätare vad det gäller musik så ja...
Har du sminkat dig idag? - jajjamen! :)

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - Nej inte nu :P
Vilket är ditt favoritband/artist? - wow.. svår fråga! Cky är ju bara FÖR bra!
Vad gillar du för musik? - Det mesta... utom opera..

KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - jajjamen
Har du fler än 3 jeans? - haha ja
Har du fler än 5 tröjor? - mjo

SMINK OCH HÅR
Använder du mascara- Daily basis
Använder du wax? -  NOO
Använder du ögonskugga? - Ibland när jag vill vara lite fin :) och orkar...
Använder du kajal? - Ibland... mest eyeliner
Använder du hårspray? - Jo om jag har håret utsläppt
Använder du volymspray? - nej
Andänder du mousse? - nej
Använder du deodorant? - Ja klart?
Använder du skinspray? - jo en hellokitty ^^
Använder du parfym? - yes!
Använder du läppglans/läppstift? -ja ibland :)
Använder du brunkräm? -foundation? Yes
Använder du rouge? -Nej för den är trasig utav någon outgrundlig anledning!
Uppsatt hår eller hängande? - Beror på vad jag orkar göra med det :P
Plattar/lockar du håret varje dag? - nej :P
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? Nej :P

KÄRLEK
Är du kär just nu? JJapp :)
Har du kysst någon idag? - nej tyvärr inte :(
Har du ett förhållande? - JA
Är du romantisk? - Oftast hoppas jag
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Niklas
Hur länge höll det? - 2 månader haha.. Jag gjorde slut precis dagen efter det vart 2 månader.. to bad för han..
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Det beror på vem det är... Vill inte ha ett förhållande bara för att ha det.. Det ska kännas rätt
Varit tillsammans med två samtidigt? - Nej såklart inte!
Vem sov du senast bredvid? - Emil
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Morsan kanske var 22-23? Pappa är 8 år äldre
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Nej har inga syskon :P
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nej det är osmart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0