Pepparkaka nr 15, långkalsonger och alkohol

Rubriken symboliserar det jag har sysslat med denna helg!

Fredag
; Som sagt var på begravning sen vart det julauktion. Och det ropades hejvilt och pappa ropade in 2 rulltårtor, bara för att jag ville ha dom hihi.. Gick på 90 spänn tror jag.
Det är varje år på denna auktion även ett pepparkakslotteri. Då får man bjuda på en pepparkaka med nr 1-24 sen lottas det ut priser på 3 av dessa nummer.
Och ändå sen jag var mini-mini liten så har min farmor ropat in nr 15 åt mig. Varför just detta nummer beror på att jag är född den 15 mars. Och jag vann något broderat grejs! Jätte söt bild (eller vad man nu ska kalla det)!
Pepparkaka nummer 15 brukar alltid bli dyrast (ett år gick den på 160 kronor) men i år gick den bara på 100. Visst att jag snart är 20 och det är lite barnsligt att farmor fortfarande ropar in pepparkakan... MEN det är tradition!
Och iår var ju såklart Emil med också!
Efter auktionen åkte vi hem och umgicks med farmor, mamma, pappa, Thomas (min farbror) och Thomas Norberg (vän till familjen). Vi drack vin, åt räkor och bara myste!

Lördag; Jag och Emil visste inte vad vi skulle hitta på att göra den dagen men så kom vi på att vi skulle åka in till birsta en sväng och kolla! Han ville se om han fick tag i ett par långkalsonger och jag ville bara göra av med pengar!
Morsan och farsan hängde också med. MEN HELVETE vad mycket folk det var där! Alla måste ha haft tråkigt eller något för det var proppat!
Efter att vi kommit hem kollade vi på tintin (som jag inte kollat på sen jag var liten och tyckte det var läskigt), och sen kollade vi på zombieland. Eller rättare sagt JAG kollade på zombieland för Emil pratade i telefon ;) haha men han var iallafall i samma rum så det var inte så himla läskigt! VI drack även lite grogg och whiskey. Sen rökte vi vattenpipa!

Söndag; Idag har jag och älskling bara legat och degat! Han åkte hem kl 5 typ och jag saknar honom redan. Men vi syns ju på fredag! Just nu kollar jag på beck! Ska upp kl 05.00 imorgon. Ska åka med morsan till stan för är fortfarande uppe i Holm! Ville inte åka hemifrån! Vill sova i min stora sköna säng en natt till! :)



Klädsel- Eh räknas täcke som klädsel?
Frilla- Krulligt oborstat. Im so sexy...
Humör- Helgen är slut, man kan inte vara på bra humör.
Roligaste- Att vakna upp bredvid Emil och veta att han är min! :)
Tråkigaste- Att vakna upp bredvid Emil och veta att han snart måste åka hem :'(
Länk-http://www.youtube.com/watch?v=9BgbFMgF5nk&feature=related haha så jävla borta denna brud
Finaste- Emil för att han är så söt
Borde- Sova! Ska ju ändå upp tidigt








Snygg bild I know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0