Only for me, myself and I

Oh my god I'm back! Tillbaka på denna urgamla blogg!
På senaste tiden har jag känt att jag har saknat att blogga! Bara få skriva av mig och ha detta som min offentliga privata dagbok! Kanske går emot varandra lite men om man ska vara realistisk hur många kommer hitta hit egentligen? Ingen? Nee precis! Så det blir ändå ganska privat!

Jag har raderat ALLA gamla inlägg pågrund av att jag ville börja på en ny kula! Har ju lämnat gymnasiet bakom mig, dock inte mina vänner jag lärde känna därifrån!
Jag går en ny utbildning, bor i stan hos mormor och morfar (mamma och pappa hade gärna haft mig hemma men orkar inte pendla från Holm och till stan varje dag!). Har ett jävligt bra liv just nu som jag trivs med oerhört!

Har gått och blivit pangkär dessutom! Så jag svävar på rosa moln och rullar mig i bomull typ! Jag är inte så poetisk av mig men hur ska man annars beskriva detta? Jag har hittat världens finaste kille helt enkelt som gör mig väldigt lycklig :)

Emils hand i min hand...Eller tvärt om hur man nu vill se det









What else to tell? Jag kan ju skriva ner vad jag har sysslat med idag kanske!
Idag har jag gått ute i kylan och förfrusit bara för att ta mig till skolan! (Sundsvalls folkhögskola, behandlingsassistent). Där var det ju naturligtvis lektioner för vad gör man annars på en skola?
Jag slutade runt 2 så då mötte jag upp en av mina närmaste vänner Amanda för att fika och prata om allt möjligt. Jag pratade, hon pratade. Vi fick något sagt helt enkelt mellan allt fniss!
Efter fikat (btw drack varm choklad med grädde för den som ville veta) så skjutsade Amanda hem mig så jag slapp gå ändå upp till Haga i denna "härliga" årstid (TACK AMANDA).

Vi kan köra en liten sånhär med!

Dagens;

Klädsel- Just nu mjukisar och en riktigt skön myströja,! Ohlala.. Hade jeans imorse!
Frilla- Uppsatt sovruffs som jag inte ens borstat idag! Bra där!
Humör- Pretty good... förutom en jävla sak... fuckin mensvärk...
Roligaste- Fikat med Amanda!
Tråkigaste- Jag vaknade upp, och så var det måndag.
Länk- http://www.spela.se/spel_/singing_horses.html
Finaste- Alexandra som får en att bli glad med en kram i vintermörkret! haha :D
Borde- Borde göra läxan. Men så vart det inte! Schhhh don't tell anyone!

Nej nu ska jag looka on some film if du vet what jag saying to dig!
Peace in och ut!


Jag på halloween.. Lätt pimp







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0