I'm not blond anymore fuckers!

Shit vad jag är seg idag! Skulle kunna sova ända till imorgon! Men då kommer provet imorgon gå åt helvete eftersom jag inte kommer att ha pluggat också missar jag ju vampire diares som är heligt! Amen...

Just ja, igår färgade jag håret! Nu är jag brunett!
Fastnar inte direkt på bild idag! Så ni får denna!



Har även varit hos Amanda idag. Hon hade sin vovve Zelda där så vi gick på en liten promenad! Jätte mysigt!
Här kommer en bild på Amanda och hennes hund:)




Vad fan mer ska jag skriva om då? Kanske jag ska skriva mina planer för helgen? Räkna inte med nån wild-ass partyanimal denna helg heller!

Fredag; Emil kommer till mig! Ska bli så myspysigt! Då ska vi nog även se klart på tvserien "En fyra för tre"
Lördag; Vi ska hälsa på Katarina och Göran! Katarina fyller ju 19 år den lilla krabaten.. Och vi ska även få se deras lilla vovvsing!:D
Söndag; Ska hinna mysa med Emil så mycket jag bara kan innan han åker hem! Men snart får jag vara med han så mycket jag bara vill för jag har ju snart ett jättelångt lov!


Klädsel- Ett par leggins, svart linne och en militärgrön snygg tajt långärmad :)
Frilla- Utsläppt och lockigt
Humör- Trött och lite grinig för att jag är hungrig!
Roligaste- JULPYSSEL :D
Tråkigaste- Att behöva gå i "snöovädret"
Länk-http://www.youtube.com/watch?v=BYW6C44zo24 Denna film bör alla ha sett haha
Finaste- Mina klasskamrater som gjorde julpysslet till en mysig grej :)
Borde- plugga! Men kan inte tänka utan mat i magen!




Btw; Jag kan stryka Eclipse från önskelistan jag skrev, jag fick den i veckan ju!
Sen igår hittade jag även sista julklappen som ska ges till Emil!
I'm good to go!

Ha det bra önskar lilla jag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0