Dagens bravader

Idag är det den 24/11... Jag kan inte fatta att det snart är advent! SICK!

Och idag fick jag helg! Eftersom imorgon är hela min klass ledig så på kvällen ska jag få träffa min lilla plutt Izza som jag gick högstadiet tillsammans med! Träffar inte henne så ofta som jag skulle vilja men eftersom hon är i Sundsvall och hälsar på måste man ju se til att klämma in henne :) Ska sova hos henne också! GOSSIGT!

Sen på fredag är det begravning.. Farmors syster gick bort för några veckor. Sen efter det åker jag upp till Emil. Ska bli skönt att få pussas lite :)

Idag har jag bara varit på skolan och sen gick jag och Alexandra på stan för att kolla efter lite julklappar och sånt smått och gott.. Vi åt på donken vilket var otroligt najs ;) I löv donken!
Sen idag har jag varit på ett naranon-möte. Vilket var väldigt intressant!


Dagens;
Klädsel- Mina nya fina mjukisar från dunken.se och en svart tröja med en tiger på!
frilla- Uppsatt och diadem! NICE
Humör- 4 av 5 toast
Tråkigaste- Att det är så jävla halt överallt!
Länk-http://www.youtube.com/watch?v=64B64kH4fW8&feature=aso
Finaste- Morfar som kom och hämtade mig i snöovädret!
Borde- Har inget jag borde göra! :D eller jo ringa Alexandra! hehe ska göra det nu





Imorgon får matte komma hem till sin bebis! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0