Sjukling men frisker

Nu har jag inte uppdaterat här på ett tag! Har varit mycket eftersom jag varit hos Emil i helgen och på det vart jag sjuk! Mådde illa, huvudvärk m.m. men älskling tog så bra hand om mig innan jag åkte hem på söndag =)
Dock var jag tvungen att vara borta från skolan både igår och idag eftersom min kropp inte alls kändes speciellt frisk!

Igår fick jag filmen Eclipse (tredje twilightfilmen) så har sett den 2 gånger redan! Nu har Alexandra fått låna den :)
Sen idag har jag även hunnit med att kolla på sagan om de två tornen och att äta mat hos Amanda. Åkte till henne för jag kände att jag började må bättre sen ville jag ju träffa min plutt :)

Här kommer en gammal som kanske togs i vintras eller våras? Sista året på gymnasiet iallafall!
Det är jag, Therese och Amanda! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0