It's only me!

Du heter: Elin Åslin
Beroende av: Min mobil. Utan den är jag helt avskärmad
Vad tror folk om dig? Kanske att jag har svårt att ta något seriöst
Vad får du oftast komplimanger för? För att jag är så söt! HAHA nej men jag vet ej
Hur imponerar man på dig? Frukost på säng haha
Brukar du skratta för dig själv? Haha ja... har sämst humor
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "hehe okej nice det"
Var bor du? Antingen hos mamma och pappa, hos mormor och morfar eller hos Emil
Trivs du där? Mest hos mamma och pappa och hos Emil.. Mysigast hos Emil iaf :)

Hur svarar du i mobilen: "Ja hallå?" Eller bara "ja"

Vem ringde du senast?: Pappa :D
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Vi ses hemma!" det var morfar!

Brukar du komma i tid: Ja, helst en halvtimme tidigare än utsatt tid
Hur känner du dig nu: Lite less och trött
Vanligaste färg på dina kläder: Mostly black
Hade du en bra kväll igår: Eh nej. Helt innehållslös
När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag är trött :)
Är du blyg?: Beror vilka man ska träffa :P
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej men man kan känna sig attraherad av någon och känna ett intresse.. Sen övergår det i förälskelse och sen i kärlek

Har du spytt offentligt: Haha ja.. Uscha..
Är du nöjd med ditt liv: Skulle inte byta bort mitt liv för något!
Är du bortskämd: Nej för allt jag får uppskattar jag till tusen och skulle aldrig tvinga mamma och pappa att köpa nåt åt mig om de inte hade pengar! :P
Vad gör du i morgon: Skola, studiebesök! Soooova!
Vad är det värsta du vet?: Otrohet och lögner.. Jag förbannar båda sakerna!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Absolut.. skulle kunna dö för mina vänner
Du samlar på: Inte är det då strumpor iaf för hittar fan inte ett enda maka par
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller cola!

Satt och redigerade en gammal bild på mig.. Here you go


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0